If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ми нали и аз това казвам..? Само, че много хора, някой като пита за някоя обява дали става колата и са "ооо е как бе батее, тя тая форумна бе, ехехеееей..."
"Форумна" може да се тълкува по много начини , като тази тема може да се разисква с дни Преди време се считаше , че хората , които влизат по форумите / членовете на клуба са повече фенове от другите притежатели на дадения модел и при възникнал проблем - незабавно го отстраняват . Да , ама напоследък не е съвсем така . Виждал съм и прехвалени форумни коли (прехвалени форумни майстори също има) , които след продажбата си се чупят колкото тези нов внос , но има и случаи , когато е взета такава "форумна" кола и човека след това само сменя консумативи Така че всичко е относително ! Накратко ето го предимството на "форумната" :
прибрах се и започнах да чета. Намерих профила на Магьосника случайно и прочетох драмите на колата за близките 3 години. След като я взех днес разбрах при кой е била преди Магьосника...и разбрах, че била бая пазена, ремонтирана и какво ли не. За сега има за поправка ел.стъкло, пълнене на климатик и смяна на гарнитура (на пръв поглед).
Иначе колата е много готина
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
Ex: BMW E61 530 Xi
Зимата ще си се кара като всеки нисък автомобил - на тръни Но нали трябва да е забавно ... Ето една интересна тема с мнение на дългогодишен собственик на Спайдър , който напоследък май не пише вече ЦЪК
По-скоро притесненията трябва да са ти за тавана , да не ледясва ... За другото не би трябвало да има проблем . Все пак знаеш ли с какво окачване си , дали спортно или стандартното и какъв размер джанти .
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
Ex: BMW E61 530 Xi
Зимата ще си се кара като всеки нисък автомобил - на тръни Но нали трябва да е забавно ... Ето една интересна тема с мнение на дългогодишен собственик на Спайдър , който напоследък май не пише вече ЦЪК
По-скоро притесненията трябва да са ти за тавана , да не ледясва ... За другото не би трябвало да има проблем . Все пак знаеш ли с какво окачване си , дали спортно или стандартното и какъв размер джанти .
За палатката има много добри импрегниращи сперйове и няма проблем при държане на вън и без това 90% от кабриолетите в БГ са уличници
A като се образуват коловози от снега не закача ли??
При наличието на хубави зимни гуми колата е много стабилна,но наистина е хубаво да нощува във гараж,защото сутрин като е замръзнала няма отваряне.
Като цяло не е за предпочитане да караш колата зимата ,защото при ледове и коловози за една зима ще останеш без задно окачване и ще се разхлопа цялата.
Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
Като цяло зимата я караш само в дни без много студове и снеговалежи, следиш прогнозата за времето. А за дните с много сняг и студ ползваш алтернативен автомобил, а ако няма такъв - такси. Това е по изгодния вариант. Ако пък те свари голям сняг на път просто много внимаваш и това е
Ясно!!! Както и предполагах. За инпрегниращите спрейове е ясно....става и с глицерин и свинска мас, но при положение, че хората са си го измислили....
Спортно ми е окачването...гумите - 205/55/16 , което май не е стандартното. Мисля, че сега колата е по-висока с 1,5см.
Между другото... Спортното окачване има едни тампони, който дуржат колата много стегната...мисля да ги махна, за да се поотпусне малко и да вози мааалко по-меко. Какво мислите???
Иначе...имам и алтернативна кола за зимата...въпреки, че задно окачване е 200 лв до колкото чух, няма да го троша.
Относно зимните гуми - ТЪРСЯ СИ ЗИМНИ ГУМИ С ДЖАНТИ 4 БР.
В общия случай, "спортното" окачване се състои от риплейсмънт на оригиналните компоненти (например пружини) с такива, които пасват на мястото на оригиналните но са с други характеристики (примерно за пружините - по-къс ход, по-голяма здравина, по-дебело стъбло, по-ниска при пълно разгъване и т.н.); по-хард спортните окачвания като койловъра например, включват замяна на група от компоненти с един нов (примерно махат се и амортисьорите и пружината и се заменя с едно нещо, което ги включва и двете неща в себе си), който дава възможности за разни настройки по твърдост, преместване на центъра на тежестта и т.н.
Но аз поне не знам да има вариант при който да има нещо допълнително, което ти спокойно да можеш да махнеш за да ти вози по-меко колата... Hence, не пипай абсолютно нищо, най-добре...
Ехе, къде това задно окачване за 200лв искам и аз! :>
Офф...добре де ...пълна смяна не знам колко струва, но за да си го пооправиш ще дадеш поне 500лв. Не в това е въпроса - то е ясно, че като се строши, колкото и да струва, ще си го оправиш, нали??? Няма да си оставиш колата да изгние.
Въпроса е да не си го строшиш заради снега...което беше първия ми въпрос. ЗИМАТА!!!
Офф...добре де ...пълна смяна не знам колко струва, но за да си го пооправиш ще дадеш поне 500лв. Не в това е въпроса - то е ясно, че като се строши, колкото и да струва, ще си го оправиш, нали??? Няма да си оставиш колата да изгние.
Въпроса е да не си го строшиш заради снега...което беше първия ми въпрос. ЗИМАТА!!!
Ако караш цяла зима без да се съобразяваш със прогнозата на времето както казва колегата,със сигурност ще се разбие задното окачване.............личен опит от първата зима със ГТВ -то, след това си направих окачването и продадох зимните гуми и така само на 17-ки -хване ли зима във гаража ,нямаш избор със летни гуми 17........!?
Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
Comment